44

خواتین مرغی کا گوشت بناتے یا خریدتے وقت اس پر یہ نشان دیکھیں تو ہوجائیں ہوشیار کیونکہ ماہرین کرتے ہیں اس کے استعمال سے خبردار

مرغی کا گوشت سب سے زیادہ کھایا جانے والا آئٹم ہے جو سبزی سے لے کر چائنیز تک ہر کھانے میں قابل استعمال ہوتا ہے .
مگر ماہرین ہمیں خبردار کرتے ہیں کہ گوشت خریدتے وقت آپ یہ غور لیں کہ: گوشت پر نشان تو نہیں مرغی کے گوشت پر بھی نشان ہوتے ہیں جو کہ ان کی جلد کی رنگت جیسے ہوتے ہیں اور قدرتی ہوتے ہیں جبکہ ان سے ہمیں کوئی نقصان بھی نہیں ہوتا۔ لیکن اگر نشانات سفید رنگ کے ہوں تو خطرے کی علامت ہے کیونکہ یہ اس بات کی نشاندہی ہے کہ مرغی اعصابی طور پر کمزور تھی، یا تو اس کے وزن کو جلدی بڑھانے اور جسم کو پھُلانے کے لئے مختلف دواؤں اور انجیکشنز کا سہارا لیا گیا ہے۔

خواتین گھر میں کھانا بناتے وقت اس بات کا خیال کرلیں کہ کہیں جلدی جلدی میں وہ ایسا گوشت نہ پکالیں جوکہ آپ کے گھر والوں کی صحت کے لئے خرابی کا باعث بنے۔

ایسا گوشت انسانی صحت کے لیے نہایت مضر ہے۔ نیشنل چکن کونسل کے مطابق چوزے کو 6 پاؤنڈ کی برائیلر مرغی بننے میں 47 دن کا عرصہ لگتا ہے لیکن نفع کمانے کی خاطر چوزوں کو ادویات کے ذریعے وقت سے قبل بڑا کردیتے ہیں۔

گوشت سکڑ تو نہیں رہا گوشت اگر آپ کو سکڑا سکڑا یا تازہ دکھائی نہ دے تو ہرگز نہ خریدیں بلکہ آپ تازہ مرغی کٹوا کر ہی اس کا گوشت خریدیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں